آتش یه روز از روزای سرد زمستون یه گربه کوچولو کنار آتیش گرم یا - ارسال اس ام اس مجانی روزی 3تا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش بذل آن به مستحقّش و واداشتن نفس در عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
ارسال اس ام اس مجانی روزی 3تا

یه روز از روزای سرد زمستون یه گربه کوچولو کنار آتیش گرم

یار قدیمیش نشسته بود و خبری از سرمای بیرون نداشت.

 آتیش با مهربونی بی ریا دست گرمشو رو سر گربه میکشید

و از آرامش و راحتی اون لذت می برد گربه ی قصه ما

 به دونه های ریز برف نگاه می کرد که از پشت شیشه

 براش خودنمایی می کردن. تو هوا پیچ و تاب می خوردن

 سر می خوردن وبا پایین اومدنشون از دل آسمون

 دل گربه رو تا اوج خیال بالا می بردن.

گربه کوچولو دلش می خواست بره بیرون

 بره پیش دونه های برف باهاشون بازی کنه....

به آتیش رو کرد و گفت: آتیش مهربون مگه من تو دنیا برات

 عزیزترین نیستم؟

آتیش گفت: آره هستی تو زیباترین قشنگترین و

برای من عزیزترین گربه ی دنیایی

- آتیش من می خوام برم با برفا بازی کنم

آتیش خیلی ترسید و گفت: نه! برف سرده ممکنه تو مریض بشی

من نمی تونم درد تورو ببینم!

گربه ی ملوس قصه چشم دلشو بست و به صدای عشق آتیش گوش نکرد

رفت و راه هوس رو پیش کرفت...

چند روز بعد آتیش با چشم گریون گربه ی نازشو از پشت پنجره دید

 که از سرما تو آغوش مرگ چشم بسته بود و اونقدر اشک ریخت

تا با اشکاش قلب پر از حرارت عشق رو خاموش کرد.

منبع:  http://gorganlove.ir/  بزرگترین سایت دخترونه و دانلود آهنگ و نرم افزار




  • کلمات کلیدی :
  • sarina ::: دوشنبه 87/10/30::: ساعت 1:24 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ