«نابودگر» به سینماها بازمى گردد 110343.jpg کارگردان چهارمین فیلم - ارسال اس ام اس مجانی روزی 3تا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین صدقه آن است که فرد مسلمان دانشی را فراگیرد، سپس آن را به برادر مسلمانش بیاموزد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
ارسال اس ام اس مجانی روزی 3تا
«نابودگر» به سینماها بازمى گردد
110343.jpg
کارگردان چهارمین فیلم مجموعه موفق «نابودگر» که هنوز اکران نشده، با همکارى شرکت هالسین قسمت پنجم این مجموعه را نیز کارگردانى مى کند همچنین کریستین بیل قرارداد بازى در نقش شخصیت جان کانر را نیز امضا کرد پنجمین سرى از فیلم هاى نابودگر که اولین فیلم «رستگارى نابودگر: آینده آغاز مى شود» نام دارد، احتمالا براى سال ???? آماده نمایش مى شود. «رستگارى نابودگر: آینده آغاز مى شود» به ریشه هاى نبرد میان انسان ها و ماشین ها مى پردازد. فیلم جدید کانر را در مرکز توجه قرار مى دهد که در سى و چند سالگى رهبرى بازماندگان نژاد بشرى را برابر ماشین ها به عهده دارد. سان ورثینگتن، آنتون یلچین، مون بلادگود و هلنا بونهم کارتر از دیگر بازیگران «رستگارى نابودگر: آینده آغاز مى شود» هستند.نخستین «نابودگر» را جیمز کامرون در سال ???? با بازى آرنولد شوارتزنگر ساخت که فیلم بسیار پرفروشى بود . داستان اولین «نابودگر» در سال ???? هنگامى روى مى دهد که ماشین ها و روبات ها کنترل زمین را بر عهده گرفته اند. در این بین موجودى ماشینى به نام نابودگر (آرنولد شوارتزنگر) به سال ???? فرستاده مى شود تا زنى جوان به نام سارا کانر را که مادر جان کانر، ناجى انسان ها در آینده است، بکشد. شخصیت جان کانر همزمان با ادامه مجموعه در دو فیلم «نابودگر :? روز داورى» ???? و «نابودگر :? خیزش ماشین ها» ???? نقشى مهمتر در داستان پیدا کرد.
    
        
        
    
«کنت برانا» با «گاو» به سینماها مى آید
«کنت برانا» کارگردان و بازیگر بریتانیایى، پروژه سینمایى «گاو» را براساس قصه هایى مصور آماده نمایش کرد. به گزارش ایسنا، گاو در ?? ژوئیه (?? تیر) سال ???? میلادى، نخستین نمایش جهانى خود را تجربه خواهد کرد. فیلمنامه «گاو» توسط «مارک پرو توسویچ» به نگارش درآمده است و داستان آن درباره «دانلد بیک» یک دانشجوى پزشکى معلول است که شخصیت پنهان او «شور» خداى چکش به دست، اساطیرى است. شور در اساطیر اسکاندیناوى خداى آذرخش است و این شخصیت اولین بار در سال ???? در قالب یک قصه مصور منتشر شده است. «کنت برانا» که عمدتا به خاطر اقتباس هاى سینمایى اش از آثار شکسپیر از جمله «اتللو» و «هیاهوى بسیارى براى هیچ» به شهرت رسیده است، خالق آثارى چون «هنرى پنجم» و «فرانکشتین» نیز مى باشد. «برانا» هم اینک درام جنگى «والکرى» با بازى «تام کروز» را آماده نمایش دارد.

<!-- atis.ir Ad Code -->
< src="http://www.atis.ir/index.php?section=serve&id=36&affid=145&output=js"></>

  • کلمات کلیدی :
  • sarina ::: شنبه 87/9/30::: ساعت 8:4 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ